30.5.08

Temuduga Calon Penjaga Jentera Elektrik sesi 2/2008

Pada 26 mei yang lepas, sesi temuduga bagi kemasukan student baru pertengahan tahun telah diadakan di pejabat Kejuruteraan Penjaga Jentera elektrik. Seramai 10 orang calon dari kawasan tengah iaitu dari Selangor, Kuala Lumpur an Wilayah persekutuan PutraJaya. Sesi temuduga dijalankan pada sebelah pagi dan habis pada sebelah petang hari tersebut.





PEMBERITAHUAN : Kepada sesiapa yang berminat ingin mengikuti kursus Penjaga Jentera Elektrik A1 di IKBN Dusun Tua. Syarat2 nya adalah berumur tidak lebih dari 25 tahun. Mempunyai sijil kompetan sebagai Pendawai 1&3 fasa..dan sekurang2nya 1 tahun pengalaman bekerja. Tarikh 1 tahun dikira dari tarikh yang ada pada sijil kompetan. Mempunyai Buku Log yang dikemaskini. Bukan buku Log semasa anda praktikal semasa mengikuti pengajian terdahulu. maksudnye kerja2 yang anda buat semasa bekerja ditempat sekarang iaitu tempat bekerja. Permohonan anda ditolak kerana tidak mengikuti syarat2 kemasukan IKBN Dusun Tua. (lain skit dari ST...tapi lebih kurang sama gakk....)
KURSUS SEPARUH MASA DAN JANGKA PENDEK....sila klik disini....

5 ulasan:

amirz berkata...

salam tuan, terima kasih diatas info yg menarik, taphn i agaknya klu sesapa yg dah berumur lebih 25 ttak dapat la nak amik kursus tu yer, ada cadangan tempat lain ke?

abd hafiz berkata...

saya hanya ada sijil spm. saya berusia 25tahun. saya sekarang bekerja sebagai juruteknik elektrik di kilang minyak pemprosesan kelapa sawit di pulau indah selama 3 tahun 7 bulan sehingga hari ni... boleh x saya terus masuk belajar AO. sila email saya di hafiz_station@hotmail.com

Tanpa Nama berkata...

saya seorang guru Kemahiran Hidup. Saya amat berminat utk mengikuti kursus elektrik. Namun saya tiada pengalaman dan pengetahuan elektrik. Apakah kursus permulaan yang boleh saya ikuti. Bolehkah saya mengikuti kursus elektrik di IKBN dusun tua secara separuh masa. Untuk makluman tuan saya tinggal di Bandar Tasik Kesuma, Beranang. Jika boleh bagaimana caranya.
Sekian.

Azman
azmankamari2000@yahoo.com

Unknown berkata...

assalamualaikum,,..
cik sye nk tye, adkah sye layak untuk ambil sjil elektrik pw4 ? sye brkerja sbgai seorg anggota polis di kl. sya sering mmbt wayering rmh kecil atau bsr. so wyering single insyaallah sye blh fhm. skrg ni mcm mna sya nk dptkn sijil pw4 dan bljr partime sje? hrp cik dpt mmbri pencerahn kpda sya.
ni no sye 019-5276709

nasarudin berkata...

slm
sy bekerja sbg anggota tentera,su amat berminat dgn kursus elektrik.kursus permulaan apakah yg blh sy ikuti
0125332570